En els últims 15 anys internet ha provocat un gran canvi en el món de la telefonia, que lluny de fer-la desaparèixer, el que ha fet ha estat canviar els hàbits i la forma de comunicar-nos.
Han aparegut les comunicacions unificades que ens permeten connectar-nos des de qualsevol lloc (feina, casa o de viatge), amb qualsevol tipus de dispositiu (pc o mòbil) i contingut (veu o vídeo).
El nivell d'exigència també ha augmentat i ara necessitem unes comunicacions més estables i de més qualitat, que garanteixin un bon servei a un cost molt ajustat.
En què et podem ajudar?
Un bon diagnòstic és el primer pas per aconseguir la solució i cobrir totes les necessitats, tant tècniques com econòmiques.
Cada client té unes necessitats diferents i si avui dia la centraleta virtual sembla la opció de més tendència, hi ha casos on la centraleta física pot ser millor solució. Un petit estudi permetrà saber quina és l'opció més adequada.
Els llocs de treball cada vegada són més dinàmics i els usuaris busquen més mobilitat. Per això avui dia podem configurar les extensions tant en smartphones, com en telèfons IP, o extensions analògiques tradicionals.
Porta un control exhaustiu de la telefonia. Per agent, per extensió, per volum, gràfics, acotat per data, etc. Monitoreig, informes, alertes, seguiment de trucades no ateses, rànquing d'agents, geolocalització, etc.
Permetre la integració de sistemes és capital per evitar duplicitats. Empreses que utilitzen Call Center o Telemarketing són les més susceptibles de necessitar algun tipus d'integració. Alguns dels sistemes a integrar més habituals són Microsoft Dynamics, Microsoft Teams, Vtiger, Bullhorn, Salesforce, SugarCRM, Zoho, Outlook, etc. Abans d'escollir la centraleta s'ha de tenir en compte amb quin CRM s'haurà d'integrar.
Farem l'acompanyament des de l'inici fins al final
El nostre país porta anys en les primeres posicions rebent atacs informàtics (ciberatacs). És molt important anticipar-se implementant les mesures de seguretat adequades.
Des de fa 10 anys treballem amb Samsung, una marca líder i solvent en el mercat de la telefonia, que fabrica tot tipus de dispositius i que permet una gran compatibilitat. Una marca que no para d'innovar i que ofereix millores contínuament.
MÉS INFORMACIÓEstem acostumats a que ens ofereixin la centraleta virtual lligada a un operador, però d'aquesta manera perdem el control sobre la nostra infraestructura i ens limita la llibertat d'elecció.
MÉS INFORMACIÓLCRcom s'ha convertit en un operador de referència en el sector professional i després de més de 10 anys de col·laboració hem comprovat que tenen un producte de molta qualitat. LCRcom ha desenvolupat dues plataformes de centraleta virtual, la MeetIP & MeetIP PRO que en pocs anys han aconseguit consolidar-se i posicionar-se en el sector.
MÉS INFORMACIÓA través d'aquest tauler de control podràs configurar les cookies que aquesta pàgina web utilitza. Algunes d'aquestes són essencials per al funcionament correcte de la pàgina, mentre que altres ens ajuden a millorar la seva experiència al proporcionar informació sobre com es fa servir el lloc. Trobareu més informació a la nostra Política de cookies.
Estrictament necessàries
Els ajustos estrictament necessaris per al funcionament de la pàgina web queden exempts de la directiva europea i no es poden desactivar.
Google Analytics
Les cookies analítiques ens ajuden a millorar el nostre lloc web al recopilar i reportar informació sobre el seu ús.